Burton Poacher jacket.

Burton Poacher jacket.
testade den idag den va fett nice är 180 och den va typ 1 dm från knäna i xl

Burton Poacher jacket.
Sig fit är lite halvbaggie lix... :)

Ska du köpa den jackan har jag ett par precis likadana brallor till salu om du vill ha! ;)

Burton Poacher jacket.
Okej, men tips gärnaa på flera jackor som är anpassade till skidåkning. Har funderat på oakley mayor men den är så dyr.

WTX: Nej tack =)

Senast ändrad:
Burton Poacher jacket.
Säker på att du kan ha den? Du åker ju trots allt skidor...

;-)

Burton Poacher jacket.
kasst membran. du kan nog räkna med att om du åker mycket är den ungefär lika vattenavstötande som skitpapper vid säsongens slut.

Burton Poacher jacket.
jonathan-o sa:
du får nog köpa en jacka av ett annat märke om du ska åka skidor i den dvs. burton är ett snowboardmärke om du inte visste det.
hoppas du driver... burton är ju ett snowboardmärke men klart som korvspad han ska ha den även om han åker skidor, jag skulle inte kolla snett om en snowboardåkare hade ett Saga ställ!

Burton Poacher jacket.
Jag har ringt boardstore, men dom svarar aldrig. Är det nån som vet plagglängderna på M och L? skulle vara tacksam.

Burton Poacher jacket.
Isa_k sa:
Jag har ringt boardstore, men dom svarar aldrig. Är det nån som vet plagglängderna på M och L? skulle vara tacksam.
hmm jackan ser ju ut o vara en ganska lång modell så om du inte vill få sjukt fult stora ärmar, men ändå att den går ner en bit, så bör du nog satsa på en M om du är typ 170 lång. skulle jag gjort.

Tillbaka
Topp