Burton riglet reel

Emmis

Aktiv medlem
Burton riglet reel
En fråga gällande mini-shreddarens utrustning
Har en burton ltr bräda som mest dras runt.. har kört band i bindningen men funderar om ett reel skulle vara grejen…
Har nån erfarenhet? E de smidiga?
Och hur sätts de fast? Enligt beskrivningen passar den inte vår bräda men lim fäster ju på de mesta

Burton riglet reel
Jag tycker det var en toppen-grej upp till 4-5 år eller så, sen blev det nästan för tungt att dra. Många av Burtons barnbrädor har två hål i nosen, med 3-4 centimeters mellanrum, där reelen sätts fast. Tror kanske att lim trots allt inte håller, men det är ju lätt gjort att borra två hål högt upp på nosen. Kanske andrahandsvärdet påverkas en del, men det borde iaf inte vara krångligt att få till...

Burton riglet reel
Jag tycker det var en toppen-grej upp till 4-5 år eller så, sen blev det nästan för tungt att dra. Många av Burtons barnbrädor har två hål i nosen, med 3-4 centimeters mellanrum, där reelen sätts fast. Tror kanske att lim trots allt inte håller, men det är ju lätt gjort att borra två hål högt upp på nosen. Kanske andrahandsvärdet påverkas en del, men det borde iaf inte vara krångligt att få till...
Tack, vid 4-5 hoppas jag nog den inte längre behövs.. men vi får se.. har nog inga hål i brädan. Man trycker altså fast den? Har sett att andra brädmodeller har nån plastsak på nosen det e altså hål under den?
Är nog inte speciellt oroad för andrahandsvärdet.. har en 80 cm bräda å tänker att kanske nästa också e intresserad😅

Burton riglet reel
Precis, plastsaken döljer hålen som man sätter fast reelen i. Två skruvar från undersidan av brädan om jag inte minns fel.

Tillbaka
Topp