Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tyvärr så fick jag inte min bräda i tid pga. askmolnet. Beställde såklart expressfrakt via flyg med DHL, nu får jag dräggla hemma istället. Men den ser grym ut, tror den blir bra, framförallt tror jag att styvheten blir mycket bättre än den förra.
Däremot var Chamonix bra, smörig pist utan folk och lite offpist där det inte var alldeles för tung snö