Burton Supermodel 168

Burton Supermodel 168
Tyvärr så fick jag inte min bräda i tid pga. askmolnet. Beställde såklart expressfrakt via flyg med DHL, nu får jag dräggla hemma istället. Men den ser grym ut, tror den blir bra, framförallt tror jag att styvheten blir mycket bättre än den förra.
Däremot var Chamonix bra, smörig pist utan folk och lite offpist där det inte var alldeles för tung snö :)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp