Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton t6 + flux advance = grymt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 145118" data-attributes="member: 44213"><p>deta var INTE ett dugg onödigt .. jag vet precis hur du känner dig... det ÄR som en dröm att få grejjer som sitter perfekt så man kan slappna av och ha KUL i backen utan att få ont eller nått..</p><p></p><p></p><p>jag blir glad för din skull.. ha en underbart rolig vinter å kör hårt..</p><p></p><p></p><p>å du ... använda SKYDD... </p><p></p><p></p><p>jag sitter här och har svårt att andas för jag komprimerade min revbenskorg och fick hjärnskakning i går.. så jag kommer nög aldrig mer åka utan skydd.. </p><p></p><p></p><p>jag skulle ju "bara" testa min nya bräda :/</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 145118, member: 44213"] deta var INTE ett dugg onödigt .. jag vet precis hur du känner dig... det ÄR som en dröm att få grejjer som sitter perfekt så man kan slappna av och ha KUL i backen utan att få ont eller nått.. jag blir glad för din skull.. ha en underbart rolig vinter å kör hårt.. å du ... använda SKYDD... jag sitter här och har svårt att andas för jag komprimerade min revbenskorg och fick hjärnskakning i går.. så jag kommer nög aldrig mer åka utan skydd.. jag skulle ju "bara" testa min nya bräda :/ /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton t6 + flux advance = grymt
Tillbaka
Topp