burton t6 + flux advance = grymt

wolfen

Ny medlem
Hej.

Var i veckan i Vemdalen och fick äntligen testa mitt nya snowboard-set, och måste säga att jag är så sjukt nöjd. För det första, brädan. Vilket skär och vilken stabilitet i åkningen. Hur höga farterna än blev så kändes det ändå som att man hade full kontroll i alla situationer.

Sedan bindningarna. Jag hade aldrig trott att ett par bindningar kunde få mina skor att sitta så hårt fast, men utan att det känns något på fötterna. i början höll jag på och spände och spände för att jag trodde att de satt för löst, då jag alltid har varit van med att få ont i fötterna. Nu kunde jag ha bindningarna fastspända dagarna ut utan problem. Och grymt respons var det också.

Aja, detta var väl egentligen det enda jag hade att säga. Kanske ett helt onödigt inlägg, men jag känner mig bara så nöjd över mitt köp :)

deta var INTE ett dugg onödigt .. jag vet precis hur du känner dig... det ÄR som en dröm att få grejjer som sitter perfekt så man kan slappna av och ha KUL i backen utan att få ont eller nått..

jag blir glad för din skull.. ha en underbart rolig vinter å kör hårt..

å du ... använda SKYDD...

jag sitter här och har svårt att andas för jag komprimerade min revbenskorg och fick hjärnskakning i går.. så jag kommer nög aldrig mer åka utan skydd..

jag skulle ju "bara" testa min nya bräda :/

/Pinn

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp