En variant hade ju varit så att det inte bli onödigt svårt att läsa att använda korrekt meningsbyggnad!Giro sa:Waxa in den med något så att inte underlaget torkar in. Brädan håller mycket längre och den tål mycket mer ifall du waxar in den. JAg åker dock skidor, men jag antar att proceduren är den samma.
En variant hade ju varit så att det inte bli onödigt med trådar att söka i forumet!
Men varför ska du göra 2 trådar som handlar om samma sak? Det är ju bara att fortsätta i den här tråden eftersom frågan i den andra tråden handlade om ny bräda.gonji08 sa:Jo, men vad ska jag göra? Räcker det med att jag lossar på skruvarna som håller fast bindningarna lite, eller ska jag ta loss dom helt? Ska jag vaxa eller inte?
MVH Jimmy.
PS. Gestapo forum eller? Dom stängde av min andra tråd för att jag gjort två inlägg på två timmar... Bra första intryck "Freeride.se"...
Jag tycker inte att det var 100 saker. Jag tycker att det var 2 saker.gonji08 sa:Annars var ju denna tråd om hur jag ska ta hand om min bräda och vad jag ska göra efter nyköp, och den andra om hur brädan ocg bindningarna är att åka på...
För ett organiserat och välordnat forum behöver man trådar för olika ämnen och inte en tråd som handlar om hundra saker.
Skumt bara att ni stänger av en tråd på det sättet...
MVH Jimmy
Skit samma. Jag skulle nu behöva svar på de URSPRUNGLIGA frågorna jag ställde, så om någon vill svara på dom och inte bara vara en tjafsande moderator så skulle jag uppskatta det...Deespin sa:Jag tycker inte att det var 100 saker. Jag tycker att det var 2 saker.gonji08 sa:Annars var ju denna tråd om hur jag ska ta hand om min bräda och vad jag ska göra efter nyköp, och den andra om hur brädan ocg bindningarna är att åka på...
För ett organiserat och välordnat forum behöver man trådar för olika ämnen och inte en tråd som handlar om hundra saker.
Skumt bara att ni stänger av en tråd på det sättet...
MVH Jimmy
Det här är ett stort forum som skulle bli överfullt om alla gjorde flera trådar som handlar om nästan samma sak. Eftersom båda frågorna handlade om din nya bräda så kan du ställa båda frågorna i samma tråd. Du kan ju alltid redigera din tråd och skriva in din fråga här.