buss till sälen

havreboll

Aktiv medlem
buss till sälen
ska upp till tandådalen v.17.

bussen går till antingen sälen-by eller sälfjällstorget.

hur långt är det därifrån till tandådalen och hur tar man sig dit

buss till sälen
är tacksam för svar, ska antagligen boka imorgon.

vet någon dessutom hur man gör med lägenhetshyran när man är under 18?

buss till sälen
tyvärr gåre det inga bussar från swebuss det datum vi ska åka. det enda bolag som jag har hittat som åker till sälen det datumet är fjällexpressen. men eftersom sälen är uppdelat i 2 delar och deras buss går till 2 olika platser i sälen är sannolikheten stor att den går till båda delarna.

frågan sen är bara hur man tar sig till själva tandådalen och hur man tar sig till stugan.

dessutom, hur gör man med stughyra om alla som åker är under 18? kan man typ sätta sina föräldrar som ansvarig då jag antar att de vill ha någon att skylla på om något händer.

buss till sälen
Vet inget om bussen, men om du hyra stuga via Skistar så är det väl 20? Och man kan inte komma runt det tror jag...

buss till sälen
du kan åka med sälenbussen mellan typ lindvallen, högfjället, tandådalen o hundfjället som går ganska ofta och är gratis, kolla på skistar.com

och borde det inte vara bra att kolla upp innan hur man gör med stughyra innan du åker dit? du måste vara minst 18 på dom flesta ställen skulle jag tro, så du inte åker upp dit o tror det ska lösa sig o sen står där utan boende, det vore ju lite surt eller?

buss till sälen
Gå inte av i sälen byn den ligger sjukt långt från själva sälenfjällen.
Kom just hem därifrån så tro mig inte sälen byn.

buss till sälen
om ni bara är folk under 18 år så kan det bli problem då dom brukar vara ganska så griniga på det när man är 18. som olofM säger så tror ja att det är 20 som gäller. kanske vore bra att kolla upp innan man bokar osv ..

Tillbaka
Topp