Butiker i Malmö & Köpenhamn?

Cizzi

Ny medlem
Jag tänkte åka söderut för att utöka min garderob innan det bär av upp till fjällen. Nån som har tips på shyssta butiker i Malmö & Köpenhamn?

I Malmö finns en Peak Performance affär på gågatan och även en nyöppnad naturkompaniet som ligger i närheten av Lilla Torg.

har precis öppnat en cross affär vid triangeln i malmö, dom har bara skidkläder i hela affären så titta in där. //krille

Naturkompaniet 2st i Malmö och en i Lund
Outside både i Malmö (stortorget) och Lund
Snö och sjö i Limhamn
Peak på gågatan i Malmö
Ett gäng Stadium, Intersport och Team Sportia

Malmö/Lunds ohyggligt tunna utbud av outdoor butiker har jag med andra ord koll på tror jag.

Men snälla forumet det bara måste ju finnas nåt i Köpenhamn som är värt att besöka. Jag vore tacksam om någon kunde komma med några tips på seriösa skidåkarbutiker i Köpenhamn, gärna med address och vägbeskrivning. Själv har jag grymt dålig koll måste jag erkänna, trots att jag bott i Malmö ett par år nu.

/JN

Bor i Lund o måste hålla med om att de finns ytterst lite skid/snowboard/skateaffärer här omkring. Top12 i malmö har allt möjligt brädåkaraktigt fast till rätt dyra priser.. Rush Sweden har en hel del skatekläder o lite rip curl o så jackor o byxor.. men som sagt, inte så mycket.. Vet ju inte va du letar efter för typ av kläder.. men ska du bara ha basic saker räcker ju stadium till det mesta.. men vill du ha typ mer specifika snowboardmärken eller så får de bli nån av de två affärerna eller nätet..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp