Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Butiker som trålar i köp och sälj.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="folkew" data-source="post: 1299815" data-attributes="member: 138089"><p>Har en köpesannons ute i köp och sälj och blev kontaktad av en säljare som offererade mig det jag sökte. Utrustningen var ny och sättet det presenterades på luktade butik lång väg. Frågade och fick svaret att han var från skibahnhof.</p><p></p><p>Vet inte hur det är med er men jag är på freerides köp och sälj för att jag vill ha kontakt med privatpersoner som har eller vill ha begagnad utrustning. Vill jag handla av skibahnhof så använder jag deras webbutik. Priset var inte ens särskilt bra. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jag reagerade också på att första messet inte nämnde något om att det låg ett företag bakom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="folkew, post: 1299815, member: 138089"] Har en köpesannons ute i köp och sälj och blev kontaktad av en säljare som offererade mig det jag sökte. Utrustningen var ny och sättet det presenterades på luktade butik lång väg. Frågade och fick svaret att han var från skibahnhof. Vet inte hur det är med er men jag är på freerides köp och sälj för att jag vill ha kontakt med privatpersoner som har eller vill ha begagnad utrustning. Vill jag handla av skibahnhof så använder jag deras webbutik. Priset var inte ens särskilt bra. :) Jag reagerade också på att första messet inte nämnde något om att det låg ett företag bakom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Butiker som trålar i köp och sälj.
Tillbaka
Topp