Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Butiker som trålar i köp och sälj.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1299878" data-attributes="member: 80520"><p>Några potentiella syften med tråden jag ser som helt rimliga:</p><p>1. Informera de som driftar sidan om att det är något som sker.</p><p>2. Informera de som driftar sidan att det åtminstone finns en medlem som upplever det som ett problem.</p><p>3. Få kartlagt om det verkar vara utbrett och ske ofta/hållit på länge, eller om det är något som startat nyligen och/eller händer väldigt sporadiskt.</p><p>4. Se om det är flera som upplever det som problematiskt/störande att bli kontaktad på det sättet.</p><p>5. Få en kommentar på vad de som driftar sidan tycker om företeelsen.</p><p></p><p>Om de som driftar sidan tycker det är ett problem som bör hanteras så tänker jag att det är upp till dem att hitta en lösning (de har ju trots allt betydande kompetens på området jämfört med gemene man). Nu är de i alla fall informerade om att det förekommer.</p><p></p><p>För säkerhets skull kan vi ju pinga in [USER=11]@johan[/USER] och [USER=5351]@Martin_Akesson[/USER] .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1299878, member: 80520"] Några potentiella syften med tråden jag ser som helt rimliga: 1. Informera de som driftar sidan om att det är något som sker. 2. Informera de som driftar sidan att det åtminstone finns en medlem som upplever det som ett problem. 3. Få kartlagt om det verkar vara utbrett och ske ofta/hållit på länge, eller om det är något som startat nyligen och/eller händer väldigt sporadiskt. 4. Se om det är flera som upplever det som problematiskt/störande att bli kontaktad på det sättet. 5. Få en kommentar på vad de som driftar sidan tycker om företeelsen. Om de som driftar sidan tycker det är ett problem som bör hanteras så tänker jag att det är upp till dem att hitta en lösning (de har ju trots allt betydande kompetens på området jämfört med gemene man). Nu är de i alla fall informerade om att det förekommer. För säkerhets skull kan vi ju pinga in [USER=11]@johan[/USER] och [USER=5351]@Martin_Akesson[/USER] . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Butiker som trålar i köp och sälj.
Tillbaka
Topp