Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger om förrådet till vallabod
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1312439" data-attributes="member: 66286"><p>Det jag lagt till i min vallabod och lite reflektioner.</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Timer till strykjärnet. Hände flera gånger att jag glömde dra ur sladden för man börar pilla med någon annat. Jag kopplar även en arbetslampa till timern så när jag ser att den är släckt vet jag att även järnet är av. Köpte en på Jula/ClasOhlson/Whatever där man trycker på en knapp så är det igång 15,30,45min </li> <li data-xf-list-type="ul">Telefonsladd till järnet. Blir mycket behändigare än vanlig rak sladd</li> <li data-xf-list-type="ul">Soptunna till sickelskrapet</li> <li data-xf-list-type="ul">Stödlådor till brädorna. Snowboard-grejen till Swix städ är... sådär. Men bra för längdskidor! Drog bara ihop lådor i plyfa som jag kan tvinga fast i bänken. Den ena lådan aningen mindre så de kan staplas på varandra.</li> <li data-xf-list-type="ul">Snabbställ för rotoborstarna så de håller sig på rätt plats och går snabbt att byta</li> <li data-xf-list-type="ul">Och när ingen tittar så kan man lägga vallaprylarna i diskmaskinen så blir de rena och fina</li> <li data-xf-list-type="ul">Sen när jag tittar på dina bilder kan jag väl tycka att det bör byggas in en industrifläkt så att du kan valla med flour. Den är jävligt billig nu av någon anledning...</li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1312439, member: 66286"] Det jag lagt till i min vallabod och lite reflektioner. [LIST] [*]Timer till strykjärnet. Hände flera gånger att jag glömde dra ur sladden för man börar pilla med någon annat. Jag kopplar även en arbetslampa till timern så när jag ser att den är släckt vet jag att även järnet är av. Köpte en på Jula/ClasOhlson/Whatever där man trycker på en knapp så är det igång 15,30,45min [*]Telefonsladd till järnet. Blir mycket behändigare än vanlig rak sladd [*]Soptunna till sickelskrapet [*]Stödlådor till brädorna. Snowboard-grejen till Swix städ är... sådär. Men bra för längdskidor! Drog bara ihop lådor i plyfa som jag kan tvinga fast i bänken. Den ena lådan aningen mindre så de kan staplas på varandra. [*]Snabbställ för rotoborstarna så de håller sig på rätt plats och går snabbt att byta [*]Och när ingen tittar så kan man lägga vallaprylarna i diskmaskinen så blir de rena och fina [*]Sen när jag tittar på dina bilder kan jag väl tycka att det bör byggas in en industrifläkt så att du kan valla med flour. Den är jävligt billig nu av någon anledning... [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger om förrådet till vallabod
Tillbaka
Topp