Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger om förrådet till vallabod
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1313748" data-attributes="member: 176752"><p>Nu är vallaförrådet invigt på riktigt. </p><p>Började med att skaffa plastskärare, vallajärn, sickel, bronsborste och universalvalla. Hade en Swix pocket edger sedan tidigare som aldrig riktigt funkat för mig, men med plastskäraren och ordentliga städ fungerar den faktiskt riktigt bra, i alla fall ett tag. </p><p></p><p>Jag kommer nog aldrig bli något större fan av att sickla, dels för att det tar tid och dels för att det blir så jävla skräpigt. Ställde in en liten soptunna för att kunna samla spånet, men i längden blir det nog en dammsugare.</p><p></p><p>Som [USER=70369]@ederedler[/USER] sa trasslar sladden till järnet in sig i allt. Löste det genom ett sätta upp en skruvögla på väggen som sladden kan löpa igenom. Använder numera de nedre konsolerna till skidor som ska kallna - mycket smidigt, bra input!</p><p>[ATTACH=full]36965[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1313748, member: 176752"] Nu är vallaförrådet invigt på riktigt. Började med att skaffa plastskärare, vallajärn, sickel, bronsborste och universalvalla. Hade en Swix pocket edger sedan tidigare som aldrig riktigt funkat för mig, men med plastskäraren och ordentliga städ fungerar den faktiskt riktigt bra, i alla fall ett tag. Jag kommer nog aldrig bli något större fan av att sickla, dels för att det tar tid och dels för att det blir så jävla skräpigt. Ställde in en liten soptunna för att kunna samla spånet, men i längden blir det nog en dammsugare. Som [USER=70369]@ederedler[/USER] sa trasslar sladden till järnet in sig i allt. Löste det genom ett sätta upp en skruvögla på väggen som sladden kan löpa igenom. Använder numera de nedre konsolerna till skidor som ska kallna - mycket smidigt, bra input! [ATTACH type="full" size="1875x2500"]36965[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger om förrådet till vallabod
Tillbaka
Topp