Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta bindning på skida med demo/hyrbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1314053" data-attributes="member: 158146"><p>Även om Alpingaraget säger att det inte passar att byta sulor/ klackar till alpin-standard så är jag inte 100% säker att de har rätt? </p><p></p><p>Innan jag hade börjat kosta på en bindning som är dyrare än vad skida/ bindning kostat i inköp skulle jag ringt Atomic Pro Shop i Oslo och hört med dem? +47 919 21 901 </p><p></p><p>De är duktiga, brukar ha oerhört få kunder och har säkert tid att grotta ner sig. De har säkert aktuell pjäxa, eller liknade, inne och kan se hur de ser ut jmf med de klackar som de säljer?</p><p></p><p>Sen kanske jag har fel, men insatsen att undersöka saken är minimal.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1314053, member: 158146"] Även om Alpingaraget säger att det inte passar att byta sulor/ klackar till alpin-standard så är jag inte 100% säker att de har rätt? Innan jag hade börjat kosta på en bindning som är dyrare än vad skida/ bindning kostat i inköp skulle jag ringt Atomic Pro Shop i Oslo och hört med dem? +47 919 21 901 De är duktiga, brukar ha oerhört få kunder och har säkert tid att grotta ner sig. De har säkert aktuell pjäxa, eller liknade, inne och kan se hur de ser ut jmf med de klackar som de säljer? Sen kanske jag har fel, men insatsen att undersöka saken är minimal. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta bindning på skida med demo/hyrbindning?
Tillbaka
Topp