Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta bindning på skida med demo/hyrbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1314054" data-attributes="member: 164371"><p>Absolut kan man kolla med Atomic en gång till, men TS drömmer ju om att sätta en hybridbindning på sina lagg. Jag är inte helt bekväm att byta sulor på pjäxor pga. Det finns ingen bra gänga i plasten för att skruva dem på. Jag vet att folk har gjort det men hellre monterar jag om bindningarna i gamla hål på skidor än att skruva trä- eller plåtskruvar i en gjuten plastklump. </p><p>Jag har erfarit dessa skruvproblemen när jag har bytt risers på mina racepjäxor, men där kan jag byta plats med skruvarna när det är lite svårare att göra med lösa sulor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1314054, member: 164371"] Absolut kan man kolla med Atomic en gång till, men TS drömmer ju om att sätta en hybridbindning på sina lagg. Jag är inte helt bekväm att byta sulor på pjäxor pga. Det finns ingen bra gänga i plasten för att skruva dem på. Jag vet att folk har gjort det men hellre monterar jag om bindningarna i gamla hål på skidor än att skruva trä- eller plåtskruvar i en gjuten plastklump. Jag har erfarit dessa skruvproblemen när jag har bytt risers på mina racepjäxor, men där kan jag byta plats med skruvarna när det är lite svårare att göra med lösa sulor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta bindning på skida med demo/hyrbindning?
Tillbaka
Topp