Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag har ett par salomon c710 bindningar, vilka fungerar bra förutom att dom har en tendens att utlösa lite väl enkelt, har dragit dom i botten men problemet kvarstår. går de att byta ut fjädrarna, isof, var skaffar man sådana?
Om man kan byta fjädrar vet jag faktiskt inte. Det enda jag vet är att om fjäderna hoppar ur själva bakdelen på bindningen så är det bara att köpa nya.. Går det att byta ändå så är det nog inte jättelätt att få tag i dem. Hör med någon utav skidverkstäderna i Sälen eller Åre, de är riktigt duktiga!
Ett annat tips... Köp inte Salomon bindningar med Quadrax(C) -system. Köp istället S-serien, den löser inte uppåt/bakåt vid bakvikt..
Men kom ihåg en sak... står du bara rätt på laggen så funkar det att ha bindningarna på 0...
Ha det!
// Danne
jo, jag borde ha tänkt på det innan. de är nämligen bakåt de släpper. om man får lite för mycket bakvikt vid landningen så släpper bindningen alldeles för lätt. har ett par andra salomon bindningar, funderar på om de går o byta mellan dom, om de går över huvudtaget.
annars blir de till o såga till ett stålrör o trycka in istället....
för de är ju aldrig bra med för tidig utlösning...lr hur...