Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta skidor från sevun 2 tankar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1141410" data-attributes="member: 48303"><p>Har också ett par Black crows Sevun 2 och jag säger en sak, köp head kore 117! </p><p>Har provat och köpt många par skidor genom åren mellan Sevun 2, Fischer, Scott scrapper, nordica enforcer pro, candide 3.0, faction chapter, line supernatural med flera. </p><p>Provat salmon och många andra skidmärken på tester, </p><p>Inga kommer i närheten av head kores fartstabilitet, pop och lekfullhet i pudret. </p><p>Vill du ha ett par skidor som går bra i all typ av lössnö och som kräver mycket fart som sevun så är Kore de rätta valet enligt min åsikt. </p><p>Men det är bara min åkstil också, inte säkert att de är bästa skidan för dig för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1141410, member: 48303"] Har också ett par Black crows Sevun 2 och jag säger en sak, köp head kore 117! Har provat och köpt många par skidor genom åren mellan Sevun 2, Fischer, Scott scrapper, nordica enforcer pro, candide 3.0, faction chapter, line supernatural med flera. Provat salmon och många andra skidmärken på tester, Inga kommer i närheten av head kores fartstabilitet, pop och lekfullhet i pudret. Vill du ha ett par skidor som går bra i all typ av lössnö och som kräver mycket fart som sevun så är Kore de rätta valet enligt min åsikt. Men det är bara min åkstil också, inte säkert att de är bästa skidan för dig för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta skidor från sevun 2 tankar
Tillbaka
Topp