Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut Atomic Hawx ultra xtd 130, men till vad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1205631" data-attributes="member: 83225"><p>Jag kan inte för mitt liv förstå hur någon kan välja en övelappspjäxa. Det problemet du beskriver är ju helt absurt hur det fortfarande kan finnas. Det kan ju döda skidglädjen för vem som helst. Jag hade ett par gamla Lange som krävde minst en kompis som hjälp för att kunna bända isär skalen så jag kunde komma ur kalla pjäxor. Salomons MTN Lab funkar, då de helt saknar tunga. Annars kommer jag aldrig köpa överlapp igen. Det blir tredelat oavsett hur de passat. Det får modifieras och tryckas tills de passar helt enkelt. Aldrig mer att fötterna ska behöva dödas så där. När det kommer till att lösa passform också måste jag slå ett slag för Intuition Pro Tour också. Helt absurt hur mycket de fyller och hur väl de avlastar tryckpunkter på samma gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1205631, member: 83225"] Jag kan inte för mitt liv förstå hur någon kan välja en övelappspjäxa. Det problemet du beskriver är ju helt absurt hur det fortfarande kan finnas. Det kan ju döda skidglädjen för vem som helst. Jag hade ett par gamla Lange som krävde minst en kompis som hjälp för att kunna bända isär skalen så jag kunde komma ur kalla pjäxor. Salomons MTN Lab funkar, då de helt saknar tunga. Annars kommer jag aldrig köpa överlapp igen. Det blir tredelat oavsett hur de passat. Det får modifieras och tryckas tills de passar helt enkelt. Aldrig mer att fötterna ska behöva dödas så där. När det kommer till att lösa passform också måste jag slå ett slag för Intuition Pro Tour också. Helt absurt hur mycket de fyller och hur väl de avlastar tryckpunkter på samma gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut Atomic Hawx ultra xtd 130, men till vad?
Tillbaka
Topp