Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Byta ut Kingpin 13 mot vad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1204731" data-attributes="member: 52575"><p>Jag gillar mina Shift skarpt. Har kört på Kingpin också och utförsmässigt är det stor skillnad. Känner mig trygg och har inte haft några tjuvsläpp utan den har enbart löst ut när den ska ha gjort det.</p><p></p><p>Ska tilläggas också att jag inte turar överdrivet mycket utan mer ser det som en möjlighet att nå lite mer åk från liftarna. Även om nån turfokuserad dag emellanåt kan vara trevligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1204731, member: 52575"] Jag gillar mina Shift skarpt. Har kört på Kingpin också och utförsmässigt är det stor skillnad. Känner mig trygg och har inte haft några tjuvsläpp utan den har enbart löst ut när den ska ha gjort det. Ska tilläggas också att jag inte turar överdrivet mycket utan mer ser det som en möjlighet att nå lite mer åk från liftarna. Även om nån turfokuserad dag emellanåt kan vara trevligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Byta ut Kingpin 13 mot vad?
Tillbaka
Topp