D Da_Reefa Ny medlem 2003-10-29 Byta #1 Tjabba. tänkte byta ut mina salomon snowblades till ett par twinntipps. villka tyker ni man ska köpa???
Tjabba. tänkte byta ut mina salomon snowblades till ett par twinntipps. villka tyker ni man ska köpa???
Jag_e_en_sol Ny medlem 2003-10-29 Byta #2 Du menar väll att du ska sälja dina blades, för det finns knappast nån som vill byta twins mot blades. Köp scratch.
Du menar väll att du ska sälja dina blades, för det finns knappast nån som vill byta twins mot blades. Köp scratch.
Retard Ny medlem 2003-11-01 Byta #3 Sälj dom i stallet.. Ingen på det här forumet är intresserade av blades tror jag. Jag sålde ett par gamla blades jag hade och fick 750 för dom, finns massa småglin som inte kan åka på riktiga lagg.
Sälj dom i stallet.. Ingen på det här forumet är intresserade av blades tror jag. Jag sålde ett par gamla blades jag hade och fick 750 för dom, finns massa småglin som inte kan åka på riktiga lagg.
G GODman Guest 2003-11-02 Byta #6 ha kvar bladsen och köp MadTrix mojo. bladsen är fina att träna trix på när du kommer på högre nivå
emil_eriksson Ny medlem 2003-11-03 Byta #7 sälj dom ingen som åker på riktiga lag e dum nog å byta dom mot blades...inte vet ja det beror vell på hur mycket du vill läga ut
sälj dom ingen som åker på riktiga lag e dum nog å byta dom mot blades...inte vet ja det beror vell på hur mycket du vill läga ut
Raman Ny medlem 2003-11-03 Byta #8 Jag sålde mina för 500kr sen fick jag lägga till en liten summa och köpte sedan twintip..