Byxor!

angarth

Ny medlem
Byxor!
Ändrade tråden , länka gärna sidor där de finns riktigt feta byxor hittar inga som jag gillar på t ex. hollywood och junkyard. Så länka sidor med riktigt snygga skidbyxor/snowboardbyxor.

Senast ändrad:
Byxor!
hmmmm finns ingen bild på byxorna så vet inte vad jag tycker om dom:S välj de du själv tycker är snyggt så blir det nog bra.

Byxor!
hah asså fattar inte att de kommer upp nya trådar varje dag som handlar om vad andra tycker om ens klädsmak, bedöm själv, bry dig inte vad andra tycker ::) och åk med musik så att du inte hör om folk klagar på din outfit, peace!

Byxor!
StraightAir sa:
hah asså fattar inte att de kommer upp nya trådar varje dag som handlar om vad andra tycker om ens klädsmak, bedöm själv, bry dig inte vad andra tycker ::) och åk med musik så att du inte hör om folk klagar på din outfit, peace!
sant , men jag ville bara veta om folk tycker dom var snygga :) tycker själv dom är snygga så.

Byxor!
anguus sa:
StraightAir sa:
sant , men jag ville bara veta om folk tycker dom var snygga :) tycker själv dom är snygga så.
JAah men om du tycker att dom e snygga så äre inget att dela om :) Kör på dom du !

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp