Canada,BC Golden december & januari

emilroddar

Ny medlem
Någon som ska till Golden under december och Januari som har något boende på gång. Jag kommer att vara där. Jag har bil mm.

Är för tillfället i Canada och drar söderut på 2 månaders roadtrip i USA. Kommer sedan upp i december och åker skidor. Gillar att tura mycket!

bilen är till-salu i slutet av januari!

/emil

Vafan är du i området! Jag sitter i Fernie nu, så har du vägarna förbi är det bara att svänga förbi på en kaffe!
Annars så syns vi väl i vinter antagligen, är i Revy under säsongen!

Ha de gott!

Jag tänkte dra till Golden och allt där omkring strax innan nyår. Surfar på soffor, men kanske skulle kunna hänga med på någon tur om du behöver sällskap.

Johan

Men vad är det jag ser, fler gamla Falu-bor till Canada i vinter! Jag är antagligen på väg till Fernie i Januari, har inget boende än men jag jobbar på det ;) Kanskekanske blir det nån trip till Golden också, vem vet? Men annars, om du har vägarna förbi Fernie så hör av dig vettja, alltid sugen på tur! / Malin Bonthron (lillsyrrans kompis vettu)

vi är fyra grabbar som kommer till fernie i jan och om den fortfarande lever är vi nog intresserade av att köpa din kärra!

hörs
/Ludde

Vi får helt enkelt mötas upp, dricka några bärs och ljuga om gamla skidminnen för att avsluta med att slåss om den? (:

Tillbaka
Topp