Canada Fernie

Canada Fernie
tja!! jag o en polare kalle hänger på!!! vi har funderat på whistler hela tiden men det verkar omöjligt med boende där! har ni hittat nå boende?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp