Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 28456" data-attributes="member: 14483"><p>Hörru vaktel-mannen nu får du ta och hoppa ned från middagsbordet och rätta in dig i ledet. </p><p></p><p>Kliver direkt över snacket om den otympliga dunputten, som numera sitter på varenda förortsunge, för alla vet att det som värmer bäst och ger mest credd på krogen är numera päls. Företrädesvis av ihjälklubbad säl eller elektrifierat mårddjur. </p><p></p><p>Vad allvarligare är att du självutnämner dig till brantåkare! Vem fan har dubbat dig? </p><p>Här är man själv prospect och sköter grovjobbet osså kommer det någon yngling från någon avbefolkad håla i norr och helt kliver förbi turordningen. För att sedan riktigt skita på moset slänger du ur dig att du är seriös! Brantåkare är en ytterst lite skara och du drar till med att vara av den exklusivaste varianten. Fattaru hur få brantåkare som är seriösa?</p><p></p><p>Nej du lille pöjk nu har det nog helt snurrat tills sig för dig. Som om det inte vore nog så tappar ju helt bort dig när du sedan skall dra till med att beskriva kroppens energiförlust när det blir lite kallt. Det vore ballt att kika lite extra på den undersökningen som kom fram till dessa siffror. </p><p></p><p>Som avslutning fruktar jag att du riktigt pissar på entrémattan. Har inte varit i Ritsem och ej heller under feb- april men jag skulle nog bli extra förvånad om det sprang upp en same och började domdera om att han var befälhavare på båten då jag förmodar att isen ligger metertjock. Visst fasen kan han få hålla i rodret när han skjutsar över mig för lite ball vårskidåkning, men i den båt jag sitter är det då jag som är bestämmer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 28456, member: 14483"] Hörru vaktel-mannen nu får du ta och hoppa ned från middagsbordet och rätta in dig i ledet. Kliver direkt över snacket om den otympliga dunputten, som numera sitter på varenda förortsunge, för alla vet att det som värmer bäst och ger mest credd på krogen är numera päls. Företrädesvis av ihjälklubbad säl eller elektrifierat mårddjur. Vad allvarligare är att du självutnämner dig till brantåkare! Vem fan har dubbat dig? Här är man själv prospect och sköter grovjobbet osså kommer det någon yngling från någon avbefolkad håla i norr och helt kliver förbi turordningen. För att sedan riktigt skita på moset slänger du ur dig att du är seriös! Brantåkare är en ytterst lite skara och du drar till med att vara av den exklusivaste varianten. Fattaru hur få brantåkare som är seriösa? Nej du lille pöjk nu har det nog helt snurrat tills sig för dig. Som om det inte vore nog så tappar ju helt bort dig när du sedan skall dra till med att beskriva kroppens energiförlust när det blir lite kallt. Det vore ballt att kika lite extra på den undersökningen som kom fram till dessa siffror. Som avslutning fruktar jag att du riktigt pissar på entrémattan. Har inte varit i Ritsem och ej heller under feb- april men jag skulle nog bli extra förvånad om det sprang upp en same och började domdera om att han var befälhavare på båten då jag förmodar att isen ligger metertjock. Visst fasen kan han få hålla i rodret när han skjutsar över mig för lite ball vårskidåkning, men i den båt jag sitter är det då jag som är bestämmer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Tillbaka
Topp