Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vakteman" data-source="post: 28457" data-attributes="member: 29026"><p>Kul att folk har börjat vakna ur idet. Det var ju det som var hela meningen med inlägget. Att det finns folk som överhuvud taget har energi att lägga ner i den här frågan tyder bara på en sak. Folk tränar för lite och sitter för mycket framför datorn.</p><p></p><p>Angående Ritsem och Mr. Alexander så håller jag med dig. Du har f..n inte varit där och inte en aning om mycket märker jag. Var där senast för några veckor sedan för att kunna få några trevliga åk. Dock så har inte Akkajaure frysit i November detta sker alltid i December. Då vattnet är nollgradigt och ca 10 km över sjön och ca 11mil lång så krävs det att sjysst folk ställer upp och hjälper en. Med din attityd så skulle du förmodligen inte ens komma över sjön.</p><p></p><p>Angående kroppens energiföluster så finns det inte så mycket mer att tillägga än att de siffrorna var oerhört viktiga för mig som Norrlandsjägare. Utan dessa blir det jäkligt svårt att inte frysa när man skall tälta i 35 minus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vakteman, post: 28457, member: 29026"] Kul att folk har börjat vakna ur idet. Det var ju det som var hela meningen med inlägget. Att det finns folk som överhuvud taget har energi att lägga ner i den här frågan tyder bara på en sak. Folk tränar för lite och sitter för mycket framför datorn. Angående Ritsem och Mr. Alexander så håller jag med dig. Du har f..n inte varit där och inte en aning om mycket märker jag. Var där senast för några veckor sedan för att kunna få några trevliga åk. Dock så har inte Akkajaure frysit i November detta sker alltid i December. Då vattnet är nollgradigt och ca 10 km över sjön och ca 11mil lång så krävs det att sjysst folk ställer upp och hjälper en. Med din attityd så skulle du förmodligen inte ens komma över sjön. Angående kroppens energiföluster så finns det inte så mycket mer att tillägga än att de siffrorna var oerhört viktiga för mig som Norrlandsjägare. Utan dessa blir det jäkligt svårt att inte frysa när man skall tälta i 35 minus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Tillbaka
Topp