Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vakteman" data-source="post: 28484" data-attributes="member: 29026"><p>Hej igen gott folk. Då räknaren passerat tusen besök så har jag inte längre något val än att svara på några saker och förhoppningsvis kunna lägga ner den här tråden som aldrig skulle startarts. </p><p></p><p>Den enda anledningen till detta var att se ifall folk överhuvudtaget var intresserade av vad lille jag har att säga om något så totalt ovesäntligt som Goose jackor. Så låt oss istället fokusera på skidåkning det är ju därför Freeride.nu finns. För att samla som många seriösa skidåkare som möjligt och en sådan skulle enligt min mening inte ödsla tid på en sådan här totalt meningslös debatt. Så vad har vi lärt oss av detta? Jo det finns alltför många så kallade "skidåkare" på den här sajten som tydligen intresserar sig mer för rätta till någon nolla som tagit upp ett helt sannslöst värdelöst ämne istället för att diskutera lite riktig skidåkning. Själv så har jag svårt att ta personer som svarat på inlägget som seriösa skidåkare.</p><p></p><p>Åter till tråden. Många har hängt upp sig på kroppensvärmeförluster och det är väl självklart att man fryser mer ifall man är naken med mössa och är ute än fullt påklädd vid låt säga -20grader. </p><p></p><p>Någon nämnde att inte jag var en seriös skidåkare. Måste säga att ett sånt påsående väger flugvikt eftersom du har förmodligen aldrig sett mig åka + att jag sa aldrig att jag gick på After-ski men om och endast om jag mot förmodan skulle gjort det så kan man ta en öl eller flera på vägen hem från berget.</p><p></p><p>Tack och ha en trevlig helg alla seriösa skidåkare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vakteman, post: 28484, member: 29026"] Hej igen gott folk. Då räknaren passerat tusen besök så har jag inte längre något val än att svara på några saker och förhoppningsvis kunna lägga ner den här tråden som aldrig skulle startarts. Den enda anledningen till detta var att se ifall folk överhuvudtaget var intresserade av vad lille jag har att säga om något så totalt ovesäntligt som Goose jackor. Så låt oss istället fokusera på skidåkning det är ju därför Freeride.nu finns. För att samla som många seriösa skidåkare som möjligt och en sådan skulle enligt min mening inte ödsla tid på en sådan här totalt meningslös debatt. Så vad har vi lärt oss av detta? Jo det finns alltför många så kallade "skidåkare" på den här sajten som tydligen intresserar sig mer för rätta till någon nolla som tagit upp ett helt sannslöst värdelöst ämne istället för att diskutera lite riktig skidåkning. Själv så har jag svårt att ta personer som svarat på inlägget som seriösa skidåkare. Åter till tråden. Många har hängt upp sig på kroppensvärmeförluster och det är väl självklart att man fryser mer ifall man är naken med mössa och är ute än fullt påklädd vid låt säga -20grader. Någon nämnde att inte jag var en seriös skidåkare. Måste säga att ett sånt påsående väger flugvikt eftersom du har förmodligen aldrig sett mig åka + att jag sa aldrig att jag gick på After-ski men om och endast om jag mot förmodan skulle gjort det så kan man ta en öl eller flera på vägen hem från berget. Tack och ha en trevlig helg alla seriösa skidåkare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Tillbaka
Topp