Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 28530" data-attributes="member: 35115"><p>Tänkte ba skriva något så detta totzlt ointresanta inlägg lägger sig högst upp igen så fler folk kan läsa hur mycket korkade människor det finns! </p><p></p><p>Sen e klockan oxå 3 på natten så jag kan fortdätta skriva lite för jag kan ändå inte sova! </p><p></p><p>Därför tänkte jag nu skriva vad som ungefär kommer hända på fredag då det bär av mot "le kitchen" o pappa betalar som vanligt!: ) Kvällen kommer antingen va skit kul el skit tråkig el mitt emellan: Man får nobben av lite brudar, nab dricker ett par áldeles för dyra drinkar o glömmer sina bekymmer ett par h! Men det intressantaste e alltid vad som händer efter åt!! Ni som aldrig varigt på sturplan vid 3 halv 4 en fre/lör kan ju bara tänka er alla dessa omtalade Cg jackor forsa in på skabbiga BK - Bur´ger King där alla ställer sig i värdens kö för en flottig hamburgare!! När jag står där í kön så springer jag på massa kompisar men också de mest otrevligast människorna man kan tänka sig o alla har händerna i sina sidofickor på CG jackorna o blåser upp sig så de ser stora ut!! Bråk hänger i luften o e man sugen så ör det bara att tränga sig lite i kön!! Man springer på folk som inte är från sthlm o dem förstår sig inte på denna hysteri o fåfänga men endå trivs dem mitt ibland den! </p><p></p><p>Ok nu blev jag trött o tappa helt tråden o orkar itne skriva mer!! DEn som vill fortsätta förutspå min fredagskväll är mer än välkommen!!</p><p></p><p>Jag hade en poäng när jag börja!! Poängen skulle va att folk utanför sthlm har mer fördomar om sthlm än va vi har om tex norrläningar!!! - Så tror jag </p><p></p><p>Jag vet jag e också korkad!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 28530, member: 35115"] Tänkte ba skriva något så detta totzlt ointresanta inlägg lägger sig högst upp igen så fler folk kan läsa hur mycket korkade människor det finns! Sen e klockan oxå 3 på natten så jag kan fortdätta skriva lite för jag kan ändå inte sova! Därför tänkte jag nu skriva vad som ungefär kommer hända på fredag då det bär av mot "le kitchen" o pappa betalar som vanligt!: ) Kvällen kommer antingen va skit kul el skit tråkig el mitt emellan: Man får nobben av lite brudar, nab dricker ett par áldeles för dyra drinkar o glömmer sina bekymmer ett par h! Men det intressantaste e alltid vad som händer efter åt!! Ni som aldrig varigt på sturplan vid 3 halv 4 en fre/lör kan ju bara tänka er alla dessa omtalade Cg jackor forsa in på skabbiga BK - Bur´ger King där alla ställer sig i värdens kö för en flottig hamburgare!! När jag står där í kön så springer jag på massa kompisar men också de mest otrevligast människorna man kan tänka sig o alla har händerna i sina sidofickor på CG jackorna o blåser upp sig så de ser stora ut!! Bråk hänger i luften o e man sugen så ör det bara att tränga sig lite i kön!! Man springer på folk som inte är från sthlm o dem förstår sig inte på denna hysteri o fåfänga men endå trivs dem mitt ibland den! Ok nu blev jag trött o tappa helt tråden o orkar itne skriva mer!! DEn som vill fortsätta förutspå min fredagskväll är mer än välkommen!! Jag hade en poäng när jag börja!! Poängen skulle va att folk utanför sthlm har mer fördomar om sthlm än va vi har om tex norrläningar!!! - Så tror jag Jag vet jag e också korkad!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose
Tillbaka
Topp