Canada VS USA

jesss

Ny medlem
Canada VS USA
Tja! Undrar bara om någon har varit i både usa och canada och åkt skidor.. Vilket ställe är bäst egentligen? är whistler så bra som man har hört. Hur är det med efter-ski och festandet på den sidan atlanten??? Någon som vet?
 
Canada VS USA
Är i aspen o åker nu, det är fett soft! Åkte på roadtrip till vail för nån dag sen- rekomenderas starkt!!!! helt otroliga områden. after skin är tyvärr ganska dåligt, men va fan, öl finns det gott om! canada vet jag inget om, men prova på att åka in the states. de är grymt.
 
Canada VS USA
Whistler är så bra som du hört! (Förutsatt att det inte är en rekordusel säsong som i år)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp