Är i aspen o åker nu, det är fett soft! Åkte på roadtrip till vail för nån dag sen- rekomenderas starkt!!!! helt otroliga områden. after skin är tyvärr ganska dåligt, men va fan, öl finns det gott om! canada vet jag inget om, men prova på att åka in the states. de är grymt.