Canada

cykelkillen

Medlem
Canada
Tjaoo alla skiers!!
Snart bara tre månader kvar innan man drar iväg till Kicking Horse för lite big mountain skiing!! Någon som har nåt sköj att berätta om stället. Ska dit med en polare som bott där tidigare men det kan ju vara skoj höra nåt från ngn. annan! Banff ligger ju bara ett stenkast därifrån. Kanske någon fler som ska dit så kan man tagga tillsammans.
Jaja, ha det utan snö så länge!!!

/Anders

Canada
Tjänare.
Jag ska till Calgary i Januari - april.
Kommer nog tillbringa mycket tid i Banff och köra bräda och telemark.
När är det ni kommer vara däråt och vad åker ni? :)

Canada
Säg att jag vill jobba i Canada, OK! Jag vänder mig till en skidort och söker jobb där. Men när man ska fylla i alla ansökningar så står det över allt att man måste ha ett gilltigt WORK VISA annars får man inte söka jobb! Ok men om jag ska söka ett sådant VISA står det att jag först måste ha ett jobb för att få ett VISA!

Är det något konstigt eller är det bara jag?

Canada
Tja! Jag och en kompis skall till golden. Åker för efter jul, i mellan dagarna. Har inget boende, men ni kanske har? Var i cham förra säsongen och vill åka till något bättre....... Så vi tyckte golden passar bra. Hör gärna av dig. Vi är från goa götet. /micke

Canada
Tjaoo!
Yes, boende har vi, ett fett hus faktiskt. Som det dock verkar så är det fullt för tillfället, sorry! Det är lite blandat vad vi åker på, själv åker jag SJÄLVKLART skidor..hehe!! Detta blir min första säsong som bummare vilket känns gryymt! Liftkorten kommer dock svida lite i plånkan, men men...man ska ju int dö rik!!
Är själv en tvättäkta norrlänning, så snö är man då van, ;)

Tillbaka
Topp