Canada

Canada
Hej!
Vi har planer på att åka till Canada kommande säsong. Är det någon som har bra tips på bästa pudret med okey boende och priser?
Finns det ställen som har rabatter för ISIA- eller IVSI-status?
Ha det!
 
Canada
Bästa pudret... svår fråga... allt puder i BC är bra... Fernie är fint, ligger dock inte i söderläge så det resulterar i flatljus på eftermiddagen... men dom har fina "bowls"...

Annars ska jag prova Whistler i 4 månader från Januari till Maj... jag kan rapportera efter det om det var bra i Whistler..
 
Canada
hej jag heter johan och jag är dryg....
heheeh...
okej jag ska till whistler jag med.
jeeeeeeeeee.... ska bli så jävla kul.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp