Candide tillbaka!

Candide tillbaka!
fyfan vad sjuk åkning! :D
den här filmen gillar vi, denna vill man ju somna till varje natt..XOXOX

Candide tillbaka!
ST ANTON FYFAN! Tror jag såg killen i fråga när han gjorde dessa sjuka saker... jag sket ner mig vid tillfället... bara att försöka stänga hakan och stoppa in tungan igen!

Candide tillbaka!
Jag är fan mållös! Jag tror inte jag känt så här nån gång tidigare för en skidfilm, kändes bättre än första gången jag såg Realtime. Definitivt den mest välgjorda 5 minutersfilmen jag sett nång gång! Candide kör puder som en gud, så jävla fint flyt och det ser så enkelt ut. Hela filmen var fint filmad och känslan är helt underbar.

Speechless!

Candide tillbaka!
Candide har alltid varit sjuk. men vissa av dom linjerna trodde man aldrig att någon ens skulle försöka ge sig på...
props Candide!! synd att han inte kan engelska så bra, skulle synas mkt mer o få större uppmärksamhet då tror ja...
fred ut

Candide tillbaka!
så jävla sjukt film!!!
alla de sjuka vinklara gör att filmen blir helt sjukt bra plus att man blir glad när man ser den för musiken är som den är.
ska bli kul att se candide ta sig upp till toppen igen

Candide tillbaka!
Sjukt bra åkning. Kan vara det bästa jag ngnsin sett. Allt föll ihop enligt konstens alla regler!
Gött att se att även parkråttorna börjar ge sig ut i pudret (aka att åka skidor).

Tillbaka
Topp