Canon FS100, bra nybörjarkamera?

• Trådstartare Trådstartare ail
  • Start datum Start datum

ail

Ny medlem
Tjena! Som rubriken lyder. Hade tänkt införskaffa mig i min första videokamera och undrar om det är någon här som har tidigare erfarenhet från denna kamera eller tidigare modeller? Jag kommer inte filma mer än 2-3 veckor i vinter så jag vill inte slänga ut allt för mycket cash då det också är första gången jag hade tänkt filma.

Visst funkar den, men satsa hellre på Panasonic NV GS330. Har tipsat en annan person om den.

Senast ändrad:
Jag köpte denna i helgen har bara testat den lite, det jag kan säga är bra ute i ljus dålig i mörker, eller dåligt ljus.. Har du nått du vill veta om den så fråga så kollar jag upp det

otzi sa:
Jag köpte denna i helgen har bara testat den lite, det jag kan säga är bra ute i ljus dålig i mörker, eller dåligt ljus.. Har du nått du vill veta om den så fråga så kollar jag upp det
Schysst! Jo, har hört att den inte ska funka så bra vid dåliga ljusförhållanden men främsta ändamålet för videokameran är ändå i backen så. Men iaf till frågorna. Vad är den maximala upplösningen? Vad spelar den in i för videoformat? Hur skulle du ranka kvalitén på videoklippen vid bra förhållanden?

Hinner inte svara på detta just nu, men du ska få ett svar på det imorgon, jobbet kallar nu

Tillbaka
Topp