Canon LEGRIA HF M36, någon?

requiem1

Ny medlem
Är inne på att köpa http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=592911#extra och undrar helt enkelt om någon här inne använt sig av m36 och kan säga hur den är? köpte mig en billigare toshiba innan men filformatet var låst och funkade inte att öppna i vegas (konverterade om flera gånger och installerade codecs, fick tillslut bild men inget ljud) så tänkte nu byta ut den.

Tänker filma mestadels inlines med den så vill ju inte ha några "fartränder" i kvaliten .. sen vill jag bara försäkra mig om att AVCHD-formatet inte krånglar utan fungerar felfritt på en pc (med rätt codecs såklart).

tack på förhand

fred ut!

Fast jag äger en Legria m36 (en AVCHD) och den behöver jag inte konertera filerna på? visst, den sparar i .MTS men inget program jag redigerar tackar nej till det? Kanon bra kamera förresten, jättefin makro och sjukt fin kvalité i övrigt, dock så funderar jag på att sälja min då jag vill gå vidare till en DSLR så hör av dej om du fortfarande är intresserad :rolleyes: (kanske ska tillägga: jag redigerar i After effects, ibland i Vegas men det är sällan :P)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp