Capita - Black snowboard of death?

Pikehunter

Ny medlem
Capita - Black snowboard of death?
Tjenare!

Är väldugt sugen på denna bräda och undrar om det är någon som åkt den och kan dela med sig av sin uppfattning om brädan?
 
Capita - Black snowboard of death?
Fått brädan nu med mina nya boots och bindningar. Kan bara säga att den var grymt skön. Bra att carva med eftersom den e styv, ger bra respons och i parken fungerade den bra med. Speciellt skönt med det extra pop man får med den. Den svarar direkt. Extra bra för en kille som är lite större och har mer att trycka med.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp