Pikehunter
Ny medlem
Capita - Black snowboard of death?
Tjenare!
Är väldugt sugen på denna bräda och undrar om det är någon som åkt den och kan dela med sig av sin uppfattning om brädan?
Är väldugt sugen på denna bräda och undrar om det är någon som åkt den och kan dela med sig av sin uppfattning om brädan?