Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja undrar bara lite vad ni tror om denna bräda åker istortsett bara park strl 42/5 på tassarna har en rome artifact nu men vill byta märke så vad tror ni..
Från vad jag har läst så verkar den vara riktigt nice. Den har ju flat kick tech (rocker utanför bindsen) och är supah light, sägs vara en riktigt fin jib/park board.