Capita Outdoor living ?

eclark

Ny medlem
Capita Outdoor living ?
Undrar om någon har testat eller har erfarenhet om Capita Outdoor living ?

Jag åker mestadels park, räcken.
 
Capita Outdoor living ?
jajjemen.. kör själv på en ODL av årets modell o måste säga att jag är vansinnigt nöjd! fick inte testa den i riktigt hård backe i slutet av förra säsongen och inte dragit på i några megahopp men till att jibba runt o raila är den iaf utsökt. ganska mjuk men med sinnes bra pop när man väl tar i. I DIGG
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp