jajjemen.. kör själv på en ODL av årets modell o måste säga att jag är vansinnigt nöjd! fick inte testa den i riktigt hård backe i slutet av förra säsongen och inte dragit på i några megahopp men till att jibba runt o raila är den iaf utsökt. ganska mjuk men med sinnes bra pop när man väl tar i. I DIGG