Snowboard köpråd! Hit me!
Alla kommentarer och tankar välkomna!
Om mig: 175lång, 78-80kg,42fötter, 36år (so old!) Åkt bräda sedan jag var 14år.
Jag är långt ifrån expert. Men älskar att "surfa fram på snön" som jag säger, finns säkert ett ord för det.
Älskar: surfa ner för berget i bra fart, ingen fartdåre, jag njuter. Små hopp, offpist, "leka" med brädan tex snurra/från normal (som jag åker) till goofy och liknande små grejer.
Så eg är jag väl en ganska vanlig brädåkare, brukar inte köra mycket i parkerna, men tvekar inte att ta ett litet/medium hopp/drop på vägen ner till liften.
Jag bor inte i backen, men åker så ofta jag bara kan, bor nära Romme.
Min nuvarande bräda i jävligt bra skick: Ride Havoc 2005 (Optimus Prime) 156
Yep, gammal men hänger med än =)
Dock "tror" jag att den är snäppet för lång för så jag åker, och jävligt stel... (eller vad säger experterna?)
Forskat som bara FAN om vad för slags bräda jag ska ha, jag vill ju ha lite mjukare och lite mer lek bräda, men som ändå kan surfa nedför berget jävligt skönt. All-around bräda.....
Hittat dessa, kommentarer?
CAPITA DEFENDERS OF AWESOME 154 2019 SNOWBOARD
CAPITA OUTERSPACE LIVING 154 2019 SNOWBOARD
Snokat på Arbor brädor med och självklart Ride.
Men jag är allergisk mot Burton. =)
Halp?!
Om mig: 175lång, 78-80kg,42fötter, 36år (so old!) Åkt bräda sedan jag var 14år.
Jag är långt ifrån expert. Men älskar att "surfa fram på snön" som jag säger, finns säkert ett ord för det.
Älskar: surfa ner för berget i bra fart, ingen fartdåre, jag njuter. Små hopp, offpist, "leka" med brädan tex snurra/från normal (som jag åker) till goofy och liknande små grejer.
Så eg är jag väl en ganska vanlig brädåkare, brukar inte köra mycket i parkerna, men tvekar inte att ta ett litet/medium hopp/drop på vägen ner till liften.
Jag bor inte i backen, men åker så ofta jag bara kan, bor nära Romme.
Min nuvarande bräda i jävligt bra skick: Ride Havoc 2005 (Optimus Prime) 156
Yep, gammal men hänger med än =)
Dock "tror" jag att den är snäppet för lång för så jag åker, och jävligt stel... (eller vad säger experterna?)
Forskat som bara FAN om vad för slags bräda jag ska ha, jag vill ju ha lite mjukare och lite mer lek bräda, men som ändå kan surfa nedför berget jävligt skönt. All-around bräda.....
Hittat dessa, kommentarer?
CAPITA DEFENDERS OF AWESOME 154 2019 SNOWBOARD
CAPITA OUTERSPACE LIVING 154 2019 SNOWBOARD
Snokat på Arbor brädor med och självklart Ride.
Men jag är allergisk mot Burton. =)
Halp?!