Capita stairmaster

eknekn

Medlem
Capita stairmaster
Hej.
Jag funderar på att köpa en capita stairmaster men jag skulle vilja ha lite information/synpunkter på brädan.

har redan läst all info på deras hemsida så skulle vilja vad brädans bra sidor /dåliga sidor.. era synpunkter osv?

tacksam för svar!
MVH / David

Capita stairmaster
jag har själv kollat på den i år. det enda negativa jag fått höra är att den är tung. kolla in apo's selekta lr rome artifact. dom e inte heller så dyra.

Capita stairmaster
Hej, förlåt för att jag snor tråden lite men jag skulle vilja veta skillnaden mellan Capita Stairmaster och Capita Stairmaster Wide, nån som vet?

Capita stairmaster
lugnt, kanske bara är jag men framgår inte det av namnet oxå? :)

Jag gled iaf runt på en stairmaster förra säsongen och om du funderar på att köpa en stairmaster är en helt klart prisvärd bräda om du tycker om att leka i parken och glida runt. Ska du åka fort och mkt offpist ska du nog välja en annan bräda.

Capita stairmaster
hur är det med tyngden då? inhandlade en nu men har inte testat än. känns snäppet tyngre än andra brädor jag haft faktiskt.

hur pass dålig är den i pudret egentliegn?

Capita stairmaster
Tyngden tycker jag inte känns av speciellt mycket, den är ju rätt mjuk och har helt okej pop så den är inte alls klumpig på något sätt.

Med puderåkningen så är den väl inte speciellt stark, det tog något åk för mig att vänja mig eftersom att jag åker med bredaste stancen och utan setback. Men jag gillar åka goofy, hoppa utför klippor å shit när jag åker offpist så det är därför. Ta bara å ha tillräckligt hög fart så flyter den på ganska bra :P Den är ju oxå relativt bred och de underlättar ju..

Den funkade fint för mig men åker du mycket offpist och verkligen vill surfa ska du nog välja en annan bräda.

Capita stairmaster
Byter från burton för att nu testa stairmastern så kommer väl ta nått åk att anpassa sig definitivt.
Okej, näe bred duck är väl inte det mest passande för puder.
Åker själv 90% park men gillar även lite puderfreestyle.. Japrecis den är ju rätt bred så borde absolut inte va några problem. känns som den blir fin :)
vridstyv?

Capita stairmaster
jadå de blir den säkert! hmm, har inte tänkt på det och de var ju ett tag sen man åkte. den borde ju inte vara spec mjuk eftersom att den är rätt bred iaf..

Tillbaka
Topp