Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
cartel burton el habano problem (FILM)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 399853" data-attributes="member: 35067"><p>Själva flärpen skruvade jag bort eftersom jag råka glömma spänna upp den i en sittlift vilket ledde till att hela bakkappan bröts sönder. Burton har tagit bort den från sina modeller i år oxå. framotlutningen på bakkappan ställer man in med klossen som sitter bakom. tror tom man får med en skruv när man köper bindningarna som man kan använda till klossen i stället för den där spänn saken. Men jag tror flärpen kan ska stabilisera bakkappan lite men jag märkte ingen skillnad utan den. förutom att man slipper spänna upp den varje gång man åker sitt lift.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 399853, member: 35067"] Själva flärpen skruvade jag bort eftersom jag råka glömma spänna upp den i en sittlift vilket ledde till att hela bakkappan bröts sönder. Burton har tagit bort den från sina modeller i år oxå. framotlutningen på bakkappan ställer man in med klossen som sitter bakom. tror tom man får med en skruv när man köper bindningarna som man kan använda till klossen i stället för den där spänn saken. Men jag tror flärpen kan ska stabilisera bakkappan lite men jag märkte ingen skillnad utan den. förutom att man slipper spänna upp den varje gång man åker sitt lift. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
cartel burton el habano problem (FILM)
Tillbaka
Topp