Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Carving-teknikk!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6422" data-attributes="member: 10565"><p>Vad jag lärt mig efter 2 säs på timglas är:</p><p>1) Ju fortare det går, desto lättare är det!</p><p>2) Använd dalskidans arm för att slå igenom svängen.</p><p>3) Stå brett med skidorna!!!</p><p>3) Pressa skidorna som ett svin.</p><p>4) Man känner när man gör rätt och fel.</p><p></p><p>Läste att någon av er villa att man skulle jobba i vertikalen, jag ställer mig frågande till detta? är det inte en gammal förlegad teknink, enklare är om man sitter kvar djupt och bara trycker ut skidorna under kroppen... känns iaf mer carving...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6422, member: 10565"] Vad jag lärt mig efter 2 säs på timglas är: 1) Ju fortare det går, desto lättare är det! 2) Använd dalskidans arm för att slå igenom svängen. 3) Stå brett med skidorna!!! 3) Pressa skidorna som ett svin. 4) Man känner när man gör rätt och fel. Läste att någon av er villa att man skulle jobba i vertikalen, jag ställer mig frågande till detta? är det inte en gammal förlegad teknink, enklare är om man sitter kvar djupt och bara trycker ut skidorna under kroppen... känns iaf mer carving... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Carving-teknikk!
Tillbaka
Topp