Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Cast levererar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arraksboll" data-source="post: 1199130" data-attributes="member: 35546"><p>Jag har nu använt prylarna en dryg vecka i Hakuba med en del turande, och så här långt fungerar allt tillfredsställande. Men det är då utifrån att jag inte hade förväntat mig att det ska vara en "smidig" lösning. Byte av tådelarna är bökigt men har fungerat bra. En gång lyckdes jag inte få tech-tån i korrekt position, men de har sett till att det inte går att klicka i bindningen om den inte är ordentligt på plats så det märktes direkt. Likaså sitter pjäxan inte fast alls om man inte låser tådelen, så missar man det lossnar pjäxan på första steget. </p><p></p><p>Hälhöjarna är rätt bökiga att jobba med. Man måste in med staven i en rätt låg vinkel under pjäxan för att få upp dem, och det krävs en del mycket kraft för att få ner dem. Periodvis blir det en del knäppande ljud då metallbågen glider mot sulans mönster. Men jag är nöjd med att ha två höjder att jobba med. Det har varit en massa gnäll från kompisen som kör shift, med bara en höjare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arraksboll, post: 1199130, member: 35546"] Jag har nu använt prylarna en dryg vecka i Hakuba med en del turande, och så här långt fungerar allt tillfredsställande. Men det är då utifrån att jag inte hade förväntat mig att det ska vara en "smidig" lösning. Byte av tådelarna är bökigt men har fungerat bra. En gång lyckdes jag inte få tech-tån i korrekt position, men de har sett till att det inte går att klicka i bindningen om den inte är ordentligt på plats så det märktes direkt. Likaså sitter pjäxan inte fast alls om man inte låser tådelen, så missar man det lossnar pjäxan på första steget. Hälhöjarna är rätt bökiga att jobba med. Man måste in med staven i en rätt låg vinkel under pjäxan för att få upp dem, och det krävs en del mycket kraft för att få ner dem. Periodvis blir det en del knäppande ljud då metallbågen glider mot sulans mönster. Men jag är nöjd med att ha två höjder att jobba med. Det har varit en massa gnäll från kompisen som kör shift, med bara en höjare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Cast levererar!
Tillbaka
Topp