Central lägenhet, Verbier, 2 platser

Signelinho

Ny medlem
Hello alla puderåkare

Efter att blivit blåsta på den senaste lägenheten i sista sekund så har vi nu äntligen fått tag i en riktigt schysst casa.

Lite info:

Ligger i L9 på officiella verbierkartan. ngn snabb minut från medran och från centrum. MKT bra läge mao.

Finns 7 sängar, vi kommer dock bara nyttja 6 av dessa då den sista är reserverad för gäster.

Hyran ligger på ca 4K/månad/skalle exkl. el och vatten (endast världsliga kostnader). Förskottsbetalning är det som gäller. 2000 chf i deposition som delas på 6 pers = 1860kr.

Söker två glada dudes/dudettes som vill bo med tre grymma killar och en grym tjej! Perioden är från dec 2 till sista april.

Söker snabba svar från seriösa personer eftersom dagen D närmar sig. Endast för hela säsongen! Möjlighet finns att göra som rebecca som kommer ner i början av januari men ändå betalar för december.

Skriv ett mail om er ifall ni är intresserade så lämnar jag ut mitt nummer. signelinho@gmail.com

Best Regs

Johan, Rebecca, Jacob och Chriss

Är tyvärr ingen tjej, men är intresserad om det går bra ändå. Skickade ett FM-mail inatt tror jag.

Tja dudes och dudettes! Sitter har pa Pub Mont Fort a dricker ol a surfar :) Synd att läsa att du hittat folk, men vi hittar nog natt :)

Vi kom med snon igar, sa snart ere dags for backarna! än sa länge är det mesta stängt, sa ni som ska turista har behover inte stressa :)

Messa till mig om ni kommer ner a vill hooka upp, har ett schweiziskt nummer..

Snowy greetings from Verbier!

Några liftar var öppna förra helgen, verkar som att de kommer att köra igen nu till helgen. Jag drar eventuellt dit på lördag, inte bestämt 100%:igt än.

Tillbaka
Topp