Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Centrera telemarksbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bech" data-source="post: 136200" data-attributes="member: 36969"><p>Jag har köpt ett par head madtrix med en rottefella cobra bindning monterad på standardläget fast jag sa att jag ville ha den centrerad. Ska jag flytta bindningen till mitten eller ska jag låta den vara där den sitter nu? Jag har åkt typ två veckor på skidorna men jag har åkt en del telis innan. Skidorna har längden 172cm och jag är väl typ samma längd. Och förstörs skidan om man flyttar en redan ditsatt bindning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bech, post: 136200, member: 36969"] Jag har köpt ett par head madtrix med en rottefella cobra bindning monterad på standardläget fast jag sa att jag ville ha den centrerad. Ska jag flytta bindningen till mitten eller ska jag låta den vara där den sitter nu? Jag har åkt typ två veckor på skidorna men jag har åkt en del telis innan. Skidorna har längden 172cm och jag är väl typ samma längd. Och förstörs skidan om man flyttar en redan ditsatt bindning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Centrera telemarksbindning?
Tillbaka
Topp