Cervinia V10

Cervinia V10
http://www.ilcervino.com/

Kika med il cervinio ifall det finns något sweet alternativ för dig! Fixade mitt boende för säsongen där men vet att dom även hyr ut lägenheter veckovis. Kan vara lite bökiga när det kommer till att svara men det är bara att ligga på så ska du se att dom svarar. Lycka till! :cool:

Cervinia V10
Flyg till Milano skulle jag säga, det är mitt val i alla fall. Eftersom jag kör helsäsong så blir det tåg och busstransfer, lite bökigt men inget omöjligt alls! Kostar runt 40€ en väg. Stannar ni en vecka så är det däremot inte speciellt dyrt att hyra en kärra. Har för mig att en vecka med en fiat panda eller dylikt kostar runt 1500kr att hyra, kika på det i alla fall. Parkering finns att hitta i Cervinia billigt eller gratis, i vissa boenden ingår parkering.

Cervinia V10
Kanon, tack! Fick bokat flyg biljetter ner 2 mars och hem 10e mars! Verkar vara svårt med boende mitt i veckan de flesta verkar bara vilja hyra ut lördag till lördag! Någon som har något tips?

Cervinia V10
Hej, i Cervinia är det bökigt att få boende som är mindre än en vecka eller som du säger lör till lör. Ni kan boka valfrit antal dagar utan problem. Vi har bott på Le samovar i början på gågatan. Stora rum bra frukost och nära liften (50m) dom har även parkering ifall ni hyr bil. Va snabb att boka då dom bara har 6 rum. Det är inte superbilligt men läget har gjort att vi har bott där 2 ggr. Upp till 4 pers kan bo i rummen men vi va 3 sist och det kändes ok.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp