Chamonix 09/10

Palish

Ny medlem
Chamonix 09/10
Godkväll!
Efter en säsong i Cham förra året är jag nu frälst!
Detta betyder att jag kommer transportera min kropp ner till Alperna även detta året.
Dock har jag ett problem.. Jag har ingen att dra ner med då mina vänner antingen pluggar eller rejvar järnet någonstans!

Så om där är någon som har fixat/kommer fixa boende i Chamonix och behöver fylla ut en säng så är jag grymt på! Hjälper givetvis till om grejer ska fixas, ringa samtal och annat tråkigt skit&mög..

22 bast, åker snöbräda,gillar även att dansa,mysa,sova,rejva,prata!

Ha en fortsatt trevlig Måndags natt !
// Pontus

ps. Skåning ds.

Chamonix 09/10
haha är det här den pontus jag tror det är? Med ett snyggt blondfro (blont afro). Hugo här, jag, hampus och fredrik siktar på mayrhofen iår istället, haka! Eller är cham helspikat? Ta hand om dig!!

Chamonix 09/10
Hell yeah! Mitt hår blir mäktigare för varje minut,så gött! Ingenting är spikat, men det ser ut som det blir cham! Hör av mig annars mister! fred!

Chamonix 09/10
Tjena!
Jag är rätt sugen på att dra till cham i vinter och stanna hela säsongen. Var där under 2 veckor i januari -08 och fastnade för både staden och bergen. Tyvärr så har jag ingen koll alls på vilka sidor man hittar boende eller jobb men om ni vet några bra sidor så är jag helt klart intresserad av att kika runt lite.

//Fredrik

Chamonix 09/10
Hola, que tal?

Jag en polare är sugna på att dra ner till cham. i vinter, Vi hade tänkt att hoppa på en språkkurs i franska via sts (Någon som har gjort det förr lr tänkt samma som oss?). Tänkte kolla lite vilka som skulle ner och se om det finns nåt gött folk man kan fördriva tiden med när man inte åker.

Peace & love

Micke

Chamonix 09/10
Tjena!

Jag ska åka ner till cham denna vintern och har samma som choosee funderat på en språkkurs samtidigt. Jag funderar på Insted språkkurs som verkar vettiga. Någon som gjort detta innan? Choosee: sidan e www.insted.se gå in och kolla där. Jag har inte heller kollat ngt boende men Tydligen kan insted fixa det åt en.

// Mårten

ps.skåning med=) ds

Chamonix 09/10
Pontus, Edvin, Hugo, Hampus, Fredrik.. Självklart är det Cham som gäller i år igen! Jag och Jocke har inte heller något boende än men vi ska nog fixa det snart.
Pontus, har du kastat kryckorna och är redo för många hårda afterskis på southbar nästa säsong??

Vi ses på "kvart i fem ölen" snart gubbar!
/Viktor

Chamonix 09/10
Pontus, Edvin, Hugo, Hampus, Fredrik.. Självklart är det Cham som gäller i år igen! Jag och Jocke har inte heller något boende än men vi ska nog fixa det snart.
Pontus, har du kastat kryckorna och är redo för många hårda afterskis på southbar nästa säsong??

/Viktor

Chamonix 09/10

/Viktor

Chamonix 09/10
wha! Vilken reunion det blev i tråden när V. Höjman dudnrar på frammarsch. Men häng med till M-hofen istället! Blir dock lätt en visit till cham är det tänkt om vi har bil, vilket vi antagligen har hähähä. Men om boendet skiter sig blir det väl kanske cham igen. Jaja Hugo ut, fred

Tillbaka
Topp