Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 19/20
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bergkvistca" data-source="post: 1147359" data-attributes="member: 155191"><p>Hej alla! </p><p>Jag är nu på jakt efter lite kompisar att dela lägenhet med i Cham under säsongen 19/20, jag har lite koll på ett par lägenheter som är lediga. </p><p>Kort om mig, 20 från Helsingborg men bor numer i Stockholm. Jag har gjort en säsong tidigare men i St Anton och vill nu sikta på mer seriös åkning vilket jag vet är möjligt i Chamonix. </p><p>Är väldigt öppen för hur länge jag ska stanna så alltifrån 5 månader och neråt är intressant så länge jag får åka så mycket skidor som möjligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>/Calle </p><p>Fb: Calle Bergkvist</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bergkvistca, post: 1147359, member: 155191"] Hej alla! Jag är nu på jakt efter lite kompisar att dela lägenhet med i Cham under säsongen 19/20, jag har lite koll på ett par lägenheter som är lediga. Kort om mig, 20 från Helsingborg men bor numer i Stockholm. Jag har gjort en säsong tidigare men i St Anton och vill nu sikta på mer seriös åkning vilket jag vet är möjligt i Chamonix. Är väldigt öppen för hur länge jag ska stanna så alltifrån 5 månader och neråt är intressant så länge jag får åka så mycket skidor som möjligt ;) /Calle Fb: Calle Bergkvist [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 19/20
Tillbaka
Topp