Chamonix 19/20

Bergkvistca

Medlem
Hej alla!
Jag är nu på jakt efter lite kompisar att dela lägenhet med i Cham under säsongen 19/20, jag har lite koll på ett par lägenheter som är lediga.
Kort om mig, 20 från Helsingborg men bor numer i Stockholm. Jag har gjort en säsong tidigare men i St Anton och vill nu sikta på mer seriös åkning vilket jag vet är möjligt i Chamonix.
Är väldigt öppen för hur länge jag ska stanna så alltifrån 5 månader och neråt är intressant så länge jag får åka så mycket skidor som möjligt ;)

/Calle
Fb: Calle Bergkvist

EdvinMansson

Ny medlem
Tja!
Är osså fett sugen på att säsonga har kollat lägenheter mest i St Anton gjorde en säsong där förr fjor men kan även tänka mig andra ställen.
Om mig är 21 år från ängelholm

Ted-Oscarsson

Ny medlem
Hej.
Jag är sugen på en säsong i chamonix i vinter.
Har varit där flera säsonger tidigare men nu var det 10 år sedan. Så det börjar bli dax .
Är 37 år och ingen festprisse är nere för bra skidåkning och turande.
Har du något boeende på gång så är jag intresserad. Hälsningar Ted

PelleStrand

Ny medlem
Tjenare!

Ganska less på plugget så jag planerar också att göra en säsong i Cham. Söker också några eventuella rumskompisar.
Jag är 23 år och bosatt i Göteborg.

FilipRentschler

Ny medlem
Hej!

Jag tänker mig också Chamonix 19/20. Söker nu efter boende samt rumskompisar att dela med. Siktar i Nuläget på Chamonix för åkningens skull, är dock fortfarande öppen för andra förslag.

Är 20 år och bosatt utanför Malmö, aldrig säsongat innan men har åkt mycket skidor hela livet.

Instagram: filiprentschler
Facebook: Filip Rentschler

/Filip Rentschler

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp