Chamonix 2016/17 säsongare söker roomies

Almayao

Ny medlem
Tjena alla som läser!
Jag och min kompis är två tjejer på 20 och 21 år, tänkte dra en säsong i Chamonix. Vi planerar att jobba några dagar i veckan samt åka skidor och äventyra. Precis som alla är ju också festandet på agendan.
Vi som titeln antydde söker roomates, vi har ingen lägenhet än men dem som är i samma sits kan ju svara så ser man vad man kan söka efter!

Alma

Vi är 2 grabbar på 20 år från Göteborg som tänkt att dra ner på säsong i Chamonix. Skidåkning är prio ett men kommer även bli en del fest och jobb. Min kompis har gjort en säsong innan och jag har åkt mycket skidor. Så helt enkelt söker vi folk att dela boende med . Vi har lite tankar på hur man kan göra med jobb osv så dra iväg ett pm eller lägg till mig på fb om du/ni är nyfikna:)

facebook.com/filip.forsell.6

Hejsan!

Jag är en kille på 19 år från Uppsala och kan tänka mig åka vart som helst till Alperna bara jag får åka skidor. vill också gårna jobba för att klara mig där nere och såklart festa.
Bor gärna med andra så det blir billigare men framförallt mycket roligare!
Hör gärna av er på PM eller facebook:)

https://m.facebook.com/martin.wahlstrom.56

Med vänlig hälsning,
Martin

Hej!
Jag är en tjej på 18 år ifrån Göteborg som är jätte sugen på att åka och säsonga någonstans. Vill åka en massa men även försöka jobba lite och festa. Letar efter några att bo med då det känns billigare och framför allt roligare. Hör gärna av er.

// Lisa

Hej! Är en tjej på 20år som också är taggad på att säsonga! Har inget boende så söker roommates! :))

Tjena Almayao!!

Jag är också en tjej på 21 år från Göteborg som åker i början i december till Cham för en säsong. Har fixat jobb några dagar i veckan men ännu inte några sköna roomates. Skidor och äventyr står väldigt högt upp på listan men festandet i Cham kommer man ju inte undan. Glad tjej med pondus som alltid är på att hitta på saker och ting! Som Forellen skriver, släng iväg ett PM eller lägg till mig på fb om ni är nyfikna:)

https://www.facebook.com/linn.pettersson.73

Tillbaka
Topp