CHAMONIX-boende finns

annif

Ny medlem
CHAMONIX-boende finns
Vi söker 3 nya som vill dela lägenhet med oss från den 1 februari till den 5 april.

Lägenheten ligger i Chamonix Sud, är på 30-35 kvm, har två rum, balkong och givetvis kök, wc och dusch.
Pris per person är 986 euros (ca 9000 kr).
Det tillkommer även en depositionsavgift på 150 euros/pers.

25% betalas så snart som möjligt (helst på fredag, annars inom en vecka) och det är 246,5 euros per pers (ca 2200 kr).
Resten betalas senast då vi kommer ner (rest. hyra 739,5 + dep. 150 euros= 889,5 euros, ca 8000 kr).

Annars är vi båda 20 år, bor i Sthlm och är väldigt trevliga.
Hör av er så fort ni kan, börjar bli brådis!

Anna och Linda

CHAMONIX-boende finns
hej, har ni fyllt er lägenhet, antar att jag är lite sen. har ni fortfarande plats är vi två tjejer från sthlm som är jätteintresserade. hör av er/ magda

CHAMONIX-boende finns
Jag är grymt intresserad av er lägenhet!.. Jag tänkte åka ner ensam så jag kan sova på soffan eller nåt.. :) Hör av dig!!
Mvh. Marcus

CHAMONIX-boende finns
Hei!
Vi er to gutter fra Norge som skal ned til Chamonix. Vi tenkte egentlig å reise i januar, men leilighet fra feb er jo også interessant. En tredje er foreløpig på vent men blir sikkert også med,, Vi er 20 og 21 år. Håper vi ikke er for seint ute med dette her! Snakkes sikkert der nede uansett...

Bjarte

CHAMONIX-boende finns
Hej hej! det dar later ju inte helt fel.. Har oxa tankt mig att spendera en del av sasongen i alperna. Har dock lite problem att hitta boende eftersom jag ar ensam.
Om ni fortfarande har plats kvar skulle jag va glad om ni horde av er.

ni kan na mig pa petralagerkvist@hotmail.com

Petra

Tillbaka
Topp