malla87 Medlem 2008-08-24 Chamonix eller Val D´isere #1 Hejhej! Är det någon som ska säsongsjobba i Chamonix eller Val D´isere vintern 08/09? Vart är det bäst åkning och nattliv? /Malin
Hejhej! Är det någon som ska säsongsjobba i Chamonix eller Val D´isere vintern 08/09? Vart är det bäst åkning och nattliv? /Malin